• kemalist ve tayyipçi çomarlardan nefret etmek

    1.
    Bi bitmediniz amk. Defolun lan. Defolun çekin şu kirli ellerinizi ülkemizden.

    Kemalistler çok özendikleri Avrupalı faşistlerin yanına gitsin.
    Tayyipçiler çok özendikleri Arap faşistlerin yanına gitsin.
    Hewaller cehennemin dibine kadar gitsinler.

    Lan yeter amk. Ülkenin ebesini bellediniz yarım asırdır.

    Siz Kemalistler Atatürkçü felan değilsiniz.
    Siz tayyipçiler de Osmanlı torunu felan değilsiniz.

    Lan ecdadlarımız sizi görse ne istanbul’u feth ederlerdi, ne de 1. Dünya savaşında ülkeyi kurtarıp cumhuriyeti kurarlardı.
    1 -2 ... game of thrones taki kerhaneci
  • solcu çomarın sağcı çomara çomar demesi

    5.
    çomarlıktır. (bkz: hem tayyipçilere hem de kemalistlere sövmek)
    ... game of thrones taki kerhaneci
  • kemalistleri çıldırtacak bir şey bırak

    107.
    koyu bir chpli olarak pkklılarla süren ittifakımız bile bizi rahatsiz etmediği için ne koyarsanız koyun bizi çıldırtmaz. belirtmek istedim. yaşasın devrimcilik. tc çokta sikimizde amk. pkk şu tayyibi indirsin de biz de başa geçelim ya. zaten gomuniz olduğumuz için terör şiddet felan hoşumuza gidiyor. (bkz: chp dini)

    kudurun tayyoşcular.
    2 -3 ... game of thrones taki kerhaneci
  • kemalistleri çıldırtacak bir şey bırak

    104.
    koyu bir akp karşıtı olarak burda ‘koyu akp’ li gibi gezinip kendilerince islama iftira atan Kemalistlerin zavallı hallerini görünce, bunlar zaten çıldırmış diyip birşey bırakmıyorum lan.
    3 -3 ... game of thrones taki kerhaneci
  • sözlüğün kalitesini yükseltmek için öneriler

    39.
    az once sozluge girdim. Chp‘li biri kalkmis bana sabahin köründe mesaj atmis. hem de tum ezikligiyle. ben hayatimda boyle rezil bir ucuzluk gormedim. beni de bilen bilir lan lafindan bile hoslanmam ki bu o laftan da ote bir sekilde ifade ediliyor.

    simdi bu kafadaki insanciklar varken oneri mi ariyorsunuz? yok oneri falan. arada bir iki duzgun kisiyle devam edecektir. gittigi yere kadar.
    1 -2 ... game of thrones taki kerhaneci
  • hem tayyipçilere hem de kemalistlere sövmek

    13.
    çok zevklidir. şu günlerde yine harıl harıl yaptığım eylem. aralarına bahçelicileri de katmak gerek artıkın. muhteşem üçgen.

    edit:
    kudurun amk kudurun.
    hepiniz çomarsınız. ülkenin amına koydunuz. yiyin birbirinizi.
    -7 ... game of thrones taki kerhaneci
  • online olan 152 kişi

    7.
    vurduruyordur.
    1 ... game of thrones taki kerhaneci
  • 2018 de denizi olmayan şehirde yaşamak

    1.
    Gericiliğin daniskası. 2018 diyorum. ikibinonsekiz.

    hele o Ankara yok mu, öyyyyyyy bildiğin çöl ya.
    ... game of thrones taki kerhaneci
  • chpye oy veren atatürkçü vs mhpye oy veren ülkücü

    1.
    (bkz: Çomarlık)

    Hayır yani Atatürk’ün partisine pkk lıları almak,
    Milliyetçiliği ayaklar altına alanlarla ittifak kurma,

    hangi yüzle böyle partilere oy veriyorsunuz?
    Hadi veriyorsunuz, hangi yüzle kendinize Atatürkçü/Ülkücü diyorsunuz?
    -1 ... game of thrones taki kerhaneci
  • ülkemde akp chp mhp istemiyorum bro

    1.
    (bkz: Ülkeye format atmak)

    Hepsi birbirinden Çomar kitlelere sahip olan bu 3 angut partileri acilen şutlamak lağzım.

    CHP, Atatürk’ün CHPsi değil.
    MHP, Türkeş’in mhpsi değil.
    Akp, bildiğimiz Tayyip akpsi işte.
    -1 ... game of thrones taki kerhaneci
  • türkiyede muhalefet anlayışı

    6.
    iktidar günde 2 kez tuvalete gidin dese 1 hafta inadına sıçmamaktır.
    3 ... game of thrones taki kerhaneci
  • yabancı sanılan türk markaları

    61.
    grundig.
    ... game of thrones taki kerhaneci
  • türkiye yi hdp nin yöneteceği kutlu gün

    3.
    türkiye yi hdp nin yöneteceği kutlu gün
    4 ... game of thrones taki kerhaneci
  • ülkemde chpli akpli mhpli hdpli istemiyorum bro

    1.
    (bkz: Türkiye nasıl cennet olur)
    (bkz: ülkeye format atmak)
    ... game of thrones taki kerhaneci
  • alman medyasına göre demirtaş türkiye nin obama sı

    2.
    alman medyasına göre demirtaş türkiye nin obama sı
    ... game of thrones taki kerhaneci
  • alman medyasına göre demirtaş türkiye nin obama sı

    1.
    (bkz: Alman medyasında türkiye düşmanlığı)

    alman medyasına göre demirtaş türkiye nin obama sı

    pkk ya karşı sempati duygularını iki üç yıldır açık bir şekilde sergileyen alman medyasının tümü , bu sefer bir adım daha ileri giderek terör örgütü pkk nın siyasi eli demirpiç 'i türkiye nin obaması olarak tanımlıyor.

    şöyle ki alman medyası kafayı sadece rte 'ye takmadı, aynı şekilde türkiye nin bütünlüğünü savunan her muhalif parti ve liderler de alman propagandasının hedefinde.

    demirtaşı rte için en büyük tehdit oLarak gösteren alman medyası resmen hdpkk yı türkiye'de tek demokratik hareket olarak tanımladı.

    Yani almanlar diyor ki

    ecevit döneminde ecevit'e diktatör dedik,
    Şimdi de tayyibe deriz. Bizim istediğimizi yapmayan herkes diktatördür.
    2 ... game of thrones taki kerhaneci
  • uludağ sözlükçüler sıkıysa isimlerini yazsın

    63.
    fenasi ker.

    (bkz: Ergen mode on)
    1 ... game of thrones taki kerhaneci
  • rte atatürkü övdü diye atatürkü sevmeyen kemalist

    1.
    has kemalisttir. Akp çomarın chpli versiyonudur.

    Günümüzdeki Kemalistlerin "Atatürkçülük" ile uzaktan yakından alakaları olmadıkları için ve daha çok anti-tayyipizm ideolojisine sahip oldukları için, Her iki açıdanda ideal bir Kemalist.
    1 -2 ... game of thrones taki kerhaneci
  • atom bombası atılması gereken yerler

    16.
    türkiye karşıtı ne kadar terör örgütü varsa, hepsini açık açık destekleyen Almanya. Net. Her metrekaresi yok edilmeli bu p*çlerin.

    Biz gurbetçileri düşünmeyin fazla. Tamam, burda nüfusumuz 3 milyon, ama karşılığında 80milyon türkiye düşmanı alman hitler torunları geberecekse seve seve ölmeye hazırız. Vesselam.
    ... game of thrones taki kerhaneci
  • atom bombası atılması gereken yerler

    1.
    Almanya - Düsseldorf.

    Hazır alman Devlet ve medya desteğiyle 20bin pkk lı piç orospu çocuklari orda gösteriş yaparken mis gibi olur vallah. Ohhhhh.
    7 -2 ... game of thrones taki kerhaneci
  • yeni şeyler getiriyorum